AVM ve Perakende Dünyasının İletişim Dergisi Mallreport Eylül 2020 Röportajımız

YENİLİKÇİ YAPIMIZ VE GÜÇLÜ EKİBİMİZ BAŞARIMIZIN SIRRIDIR

IBC Group of Companies Yönetim Kurulu Üyesi, Ekonomist Aybüke Balabanlı, temizlik sektöründeki başarılarının sırrını şöyle açıkladı: “Başarımızı sürekli A-B-C planları oluşturarak stratejik yaklaşımlarımıza, farklı yetkinlikleri olan bir ekip ile takım çalışması halinde ilerlememize borçluyuz. Kendimizi sürekli yenileyen, geliştiren bir firma ve aynı zamanda yüksek eğitimli güçlü bir takımız.”

IBC Group of Companies Şirketler Grubu otel ekipmanları ve temizlik makinaları sektörünün köklü firmalarından.

Firmanızın başarılı olmasının nedenlerinden kısaca bahsedebilir misiniz?
Evet, IBC Grup köklü bir firma, başarılı hikayelerin ise onları anlatabilecek olan firmaların başına geldiğini de çok iyi biliyoruz. İthalat ve ihracat faaliyetlerimizin yanı sıra piyasada kalite anlamında muadili nadir ve az olan otel ekipmanları temizlik makine ve ekipmanlarının Türkiye ve Orta Doğu temsilciliğini yapıyoruz. Başarımızı ise sürekli A-B-C planları oluşturarak stratejik yaklaşımlarımıza, farklı yetkinlikleri olan bir ekip ile takım çalışması halinde ilerlememize borçluyuz.

KENDİMİZİ SÜREKLİ YENİLEYEN GÜÇLÜ BİR TAKIMIZ

Verimli büyümeye odaklı olarak büyümelerimizi her yıl gerçekleştirme hedefiyle kendimizi motive ediyoruz. Kendimizi sürekli yenileyen, geliştiren bir firma ve aynı zamanda yüksek eğitimli güçlü bir takımız. İşletmemize, markalarımıza, ürün gamımıza ve iletişimimize teknolojiyi katarak sürekli yeniliklere açık ve yakın olmaya çalışıyoruz. Sahip olduğumuz ürün gamı ile müşterilerimize sunduğumuz çözümlerimiz sayesinde müşterilerin sahip oldukları kalite standartlarını yükseltiyoruz. E-ticarete ve dijital pazarlamaya yaptığımız yatırımlarımızla müşterilerimizle el ele vererek daha da güçlü bir hal alıyoruz.

Müşteri portföyünüz hakkında bilgi verebilir misiniz?
Hizmet verdiğimiz projelerimiz; turizm sektörünün önde gelen otelleri, havayolları şirketleri, gıda işletmeleri, devlet ve özel hastaneler, AVM’ler, kafe ve restaurantlar, kamu kuruluşları belli başlı çalıştığımız müşteri portföyümüzden bazılarıdır.

Pandemi süreciyle beraber müşteri taleplerinizde neler değişti? Pandemiyle beraber müşterilerimizin hijyen kaygısı oldukça arttı. Sahip olduğumuz markalarımızla müşterilerimize bu süre zarfında en hijyenik deneyimleri ve profesyonel temizlik çözümleri sunarak yanlarında olduğumuzu gösterdik. Müşterilerimizin hijyen kaygısını da markalarımıza duyulan güven ile kırdık. Bu süre zarfında ise dezenfektanlara olan talep oldukça fazlalaştı.

Dezenfektan seçerken ve kullanırken kullanıcılar nelere dikkat etmeli?
Son kullanma tarihi geçmiş ürünler alınmamalı, ambalajı üzerinde yazan son kullanma tarihleri süresi içerisinde ürünler kullanılmalıdır. Diğer şartlar çerçevesinde dezenfektanların virüsleri yok etme etkisi kaybolacaktır. Dezenfektanlar da kendi içerisinde ikiye ayrılmaktadır. Alkollü ve alkolsüz olarak, cilt sağlığına önem veren ve ya cilt problemleri olan kişiler alkolsüz dezenfektanları tercih etmelerinde yarar ve fayda olduğunu düşünüyorum.